Hej!
Igår kväll kom som sagt mina fina vänner Affe och Lilly hit! :)
Det blev en tur till sjön då vi badade. Eller ja, jag badade inte så mycket då det var lite kallt för min del, men de andra två var i desto mer. ;) Jag agerade istället fotograf och filmare då de hoppade från en stor klippa ner i vattnet! Det var skönt att få på sig varma kläder och sen ta en fika på bryggan. :) Sen gick vi hem och gjorde pizza. Uppfinningsrika som vi var så provade vi med jordgubbar på pizzan, haha. Det blev faktiskt rätt gott! Sen myste vi i soffan med popcorn och chips till filmen " Beautiful Creatures " som mamma hade hyrt. Den var bra! En mysig kväll. ♥
 
Idag var mamma ledig så hon, jag, syster och systers kompis åkte och shoppade lite. :) Jag hittade fotbollsskor till Stadium Sports Camp lägret med konfirmationsgruppen samt två par strumpor. Jag hittade också ett par svarta shorts med hög midja på Gina Tricot. :) Nöjd!
 
Imorgon är det fredag och då ska jag göra något riktigt kul! Robin Stjernberg kommer till ett köpcenter i stan och signerar och jag och Lilly ska gå på det! ♥ Det ska bli så kul att se honom live igen! Senast jag och Lilly såg honom var precis efter "Idol" på Media Markt och då var det typ 15 stycken i publiken. Det ska bli så kul och han har gjort en sån stor utveckling sen dess med Melodifestivalen, Eurovision och allt! Är jättespänd! ♥
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress