Hej!
Idag var det andra skoldagen och den var bra! På förmiddagen tog vi det lite lugnt och letade lite fakta och sevärdheter om Malta. Vi ska ju nämligen åka dit den 29 september på klassresa! :D Det ska bli jätteroligt! På eftermiddagen spelade vi brännboll med parallellklassen på ängen. Tyvärr vann vi inte, men vi kämpade på bra ändå och det var kul. :) När jag kom hem fick jag ett sms från Rebecca som frågade om jag ville hänga med in till centrum. Hon skulle handla en sak och det ville jag såklart! :) Vi tog mopederna in och kollade runt lite. Vi ska ju bada med klassen på torsdag och så ska vi ju till Malta ganska snart så passade på att uppdatera min bikinigarderob med två överdelar och en underdel. :) En bh fick också följa med hem. Allting var på rea förutom underdelen så det var väldigt bra! Lite spontanshopping sådär, billigt och bra!
 
Imorgon ska vi åka till ett ställe med klassen och köpa glass på förmiddagen och på eftermiddagen är det skolfotografering. :)
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress