Hej!
Igår kom jag hem från en mysig helg med släkten hos mina kusiner!
Angående gästbloggningen som min kusin hade, så kan jag ju börja med att säga att han kan stava, inte är 7 år och inte heter Stefan, men han gillar dock att skämta och det var därför det blev som det blev, haha. ;)  Iallafall, i fredags satte jag, familjen och farmor oss i bilen och påbörjade den ca 4 timmars resan mot kusinerna. När vi kom fram fick vi mat och sen så gjorde vi lite allt möjligt, umgicks och så. :) Min äldste kusin som tog körkort för EU-moped för några år sedan hade en liten "lektion" med mig och gick igenom vägmärken och så, det var jättebra! 
 
På lördagen åkte vi in till stan för att se på en påskparad och så kollade vi lite på smycken, men innan det så åkte vi och tittade på ett hus. Mina kusiner ska flytta om några månader och har köpt ett hus så vi åkte förbi och tittade på det och fick också titta inomhus. :) Det var jättefint! När vi kom hem igen så fick vi lite besök och så åt vi påskbord tillsammans, jättegott, och sen fick vi leta påskägg. Senare på kvällen körde vi Paketspelet som vi brukar köra vid jul och sen så såg allihop på film tillsammans. ♥
 
På söndagen gick jag och några fler i släkten på gudstjänst eftersom vi hade fått i uppgift av konfirmationen att gå på en under påsken. Det var en väldigt fin kyrka! Sen efter lunch åkte allihop till några bekanta och fikade och efter det åkte vi hemåt. Det har varit en jättebra helg! ♥ Hoppas ni hade en bra påskhelg! :)
 
Från det ena till det andra, så vill jag påpeka att det snart är vår och det känns verkligen i luften! Det är ljusare på kvällarna och det tar längre tid innan det blir mörkt, det är varmare och snön börjar försvinna på riktigt. Riktigt härligt! :) Just nu sitter jag och håller på med en fräsch vårdesign på naglarna. Den går i en persikofärgad/orange färg som grund och imorgon när jag har lite mer tid ska jag utveckla den mer. :) Annars är färgen i sig väldigt läcker så får se hur jag gör!
 
På tal om naglar så får ni gärna säga till om ni vill att jag ska göra någon guide eller så på hur jag gör t.ex en viss design, hur jag sköter mina naglar, om det är någon design jag ska göra eller så. Det är bara att säga till så ska jag göra vad jag kan! :)
 
Ikväll är det ridning igen och hästbyte, blir kul att se vem jag får! Imorgon börjar min teorikurs för EU-moped. :) Roligt! Idag är det ju 1:a april också, har någon av er blivit lurade än? ;)
 
Ha det bra! :)
//
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress