13 september 2012

Lila och vitt!

Naglar


 Hej! Idag blev det nya naglar igen efter inspiration från min fina vän Vilma. :) Hon hade gjort likadant som
ovan fast med svart och vitt, jag använde lila och vitt. Är väldigt nöjd och den här designen kommer säkert att göras om i flera andra färgkombinationer!
Imorgon är det fredag och då blir det grillkväll med några kompisar! På lördag kommer kusinerna och då ska vi åka till gammelmoster och morbror. :) Därför vet jag inte hur bloggningen under helgen kommer bli.
Ha en trevlig helg! :)

Mikaela :)

Hej! Fin nagel design! Vad duktig du är! *avundsjuk* :( hehe
Jag undrar om du skulle ha lust att kika på min blogg? http://www.mikaelavanky.blogg.se Den är nystartad och har inte så många läsare så sprid gärna! Jag bloggar om olika pysselsaker och mode, samt goda recept osv.
Förlåt om du inte tycker om reklam,kramar!
/Mikaela :-)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress