Hej!
Idag är det måndag och då var det ridning igen! Tyvärr fick jag inte ha Benjamin för han har blivit såld, men hoppas att han har det bra hos sin nya ägare. ♥ Istället, så fick jag ha fina Baltazar, en i största del grå häst som är bra i dressyren och hoppningen. :) Vi hade ett dressyrpass i gräshagen idag då vi jobbade med övergångar, tempoväxlingar, ställning och böjning  i nacken och så. Det gick bra, förutom att jag har fått väldigt ont i handleden så jag hade bandage. :/ Händerna använder man ju väldigt mycket när man rider, och speciellt när man rider på den nivån jag rider då man ska jobba mer med att få hästen att gå på tygeln, ställa och böja o.s.v. Det gick ändå bra om man tänker på omständigheterna! :) En mysig lekton utomhus med fint väder, mysig häst och finaste ridgruppen. ♥
 
Ha det bra! :)
Nelly

Låter som en ba lekiton ^^

sv: Ja, verkligen! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress