Hej!
Idag har dagen varit bra med fint väder!
Efter skolan följde min fina vän Ida med mig hem! :) Vi pluggade spanska, pratade och skrattade och gick en väldigt lång och härlig promenad. Himlen var underbart vacker och jag tog några fina bilder som ni kanske ska få se. :) När vi ändå hade vägarna förbi stallet så gick vi dit och hälsade på hästarna! En väldigt bra dag! ♥
 
Imorgon är det onsdag och dags för hemkunskap i skolan. :) Efter skolan är det konfirmation igen, men lite senare den här gången. Vi ska nämligen samlas inne i stan och gå omkring och leta efter olika personer som vi ska få en underskrift av utan att bli tagna av ledarna som ska jaga oss. Låter väldigt spännande! :) Eftersom jag inte är säker på om jag kommer hem mellan skolan och konfirmationen och inte vet när det är slut och jag kommer hem, så är jag inte säker att det blir någon bloggning.
 
Ha det bra! :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress