15 november 2012

Naglar på gång!

Naglar

Hej!
Just nu sitter jag och målar om mina naglar, men medans grunden torkar tänkte jag ägna lite tid åt bloggen. :)
Jag gjorde faktiskt om mina naglar för några dagar sedan som av någon anledning inte kom upp på bloggen, men jag kan säga att grunden var ett mörklila, lite skimmrande nagellack och snett över halva nageln var det glitter. :) En en av mina favoriter som säkert kommer att göras om!
 
Idag har dagen varit bra och imorgon är det fredag! Efter skolan ska jag iväg på konfirmationsläger till lördag kväll och sen ska jag och familjen på middag hos pappas kusin och hans familj! Ska bli jättekul! :) Tyvärr får jag nog inte så mycket tid till bloggen under de här dagarna, men om jag hinner så kommer resultatet på naglarna upp imorgon. :)
 
Trevlig helg! :)
Nelly

Hoppas lägret var roligt! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress