Hej!
Idag så har det varit fullt upp hela dagen!
På förmiddagen åkte jag och familjen till mormor och morfar där vi blev bjudna på lunch, stora köttbullar i sås och till det potatis, och äppelkaka. :) Sen åkte jag, familjen och mormor och morfar till moster och mina kusiner då vi firade moster som fyller år idag! Grattis! Vi åt hembakat fika betående av bl.a biskivier och många andra godsaker och tårta. En i släkten har nyligen fått en liten bebis vid namn Ellen och de var också där så då fick vi träffa henne.Ynka fyra veckor gammal och så söt! ♥ Min moster jobbar som frisör och av henne fick jag idag en liten flaska med en speciell olja som ska masseras in i topparna av håret så att de blir starkare och inte lika slitna. Det ger också håret en fin glans! Tack! Vi ska också boka tid snart så att jag kan klippa mig. :) Min kusin har nyligen flyttat hemifrån så på vägen hem stannade vi till och tittade hur det såg ut. Jättefint!
En bra dag! ♥
 
Imorgon åker vi till mina andra kusiner och där stannar vi tills på söndag. Uppdateringen kommer nog inte vara på topp i helgen, men ska försöka få in något inlägg och så kanske Jens vill gästblogga igen! :)
 
Ha det bra! :)
 
Nelly

Låter som en händelserik och rolig dag :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress