20 maj 2012

Kalas!

Okategoriserat

Hej!
Idag var släkten här och firade mig! Det har varit en jättbra dag med underbart väder, gott fika och härligt sällskap. Jag har haft en jättebra helg med massor av fina presenter! Bl.a två skivor, pengar, ett doftljus, en ansiktsmask, en bakbok med former till och massor av andra fina saker! :)
Nedan kan ni se bilder på mina presenter och bilder från dagen!




En jättefin tröja och ett par shorts från Italien.


En supersöt nyckelring som liknar en sköldpadda från Italien.


En lila berlock, också från Italien.


Alla kort jag har fått.


Fina blommor som jag fick.


Hemmabakta kokostoppar doppade i vit choklad och havreflarn med chokladkräm
i mellan.


Hemmabakta hallongrottor.


Den supergoda chokladtårtan!


Mums!

Som sagt, en jättebra och trevlig helg! :D

Imorgon är det skola igen efter en lång och skön långhelg. På kvällen är det ridning igen, så hoppas på fint väder så vi kan rida utomhus! :)

Ha det bra!


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress