Hej!
Idag fyller jag år och har haft en jättebra födelsedag full med fina gratulationer från släkt och vänner, paket och härligt väder! I present (bilder kommer imorgon när släkten har varit här också) från mamma, pappa och syster har jag bl.a fått nagellack och pensel att måla mönster på naglarna med som jag tänkte prova att använda senare. :) Resultatet kommer självklart upp på bloggen!

Till frukost blev det amerikanska pannkakor för det hade jag önskat. Mums! Framåt lunch åkte vi in till Söderköping och tittade på gamla brandbilar i en utställning och parad. Min farfar var nämligen med och åkte! :)
Nedanför kan ni se bilder från dagen. :)








Bilder på brandibilar och ambulanser från utställningen.

Härlig dag i fint väder!

Vi har under en tid haft akvarier här hemma, stora och små, men nu har vi inte haft det på ett tag. Så, för en stund sedan åkte pappa och hämtade ett akvarium som hans kompis hade. Vi fick fiskar med, så nu är pappa och syster i full gång för att inreda akvariet och få fiskarna på plats! :)

Imorgon kommer släkten för att fira mig! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress