Hej!
Idag har jag tävlat i avslutnigshoppningen på ridskolan! Det var clearround, klarar man hela banan utan att riva ett hinder eller vägra så får man en rosett. Klockan fyra åkte jag, min kompis, mamma och syster till ridskolan då systers klass skulle börja. De hoppade 20 cm med ledare. Jag var ledare åt en tjej i min systers grupp som klarade banan och fick rosett! Sen hoppade syster och hon fick också rosett! Grattis! ♥ Några timmar senare var det dags för min klass på 60 cm. Jag red Swallow ( Svalan ). Det gick jättebra, hon var pigg och fräsch på både framhoppning och banan och vi fick en rosett! :D


Den fina gul-gröna rosetten!

En bra dag med härligt sällskap och mestadels fint väder! :)

Det här var den sista gången jag red på ridskolan för den här terminen. Nu ska jag inte rida förens i höst igen. Kommer att sakna Grayson! ♥ Som tur är så kommer jag att vara borta i stallet där jag hjälper till i sommar så kommer ändå att träffa de underbara hästarna där! :)

Ha det bra! :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress