14 januari 2012

Ring i lera!

Smycken

Hej! :)
Idag så har jag och familjen varit på IKEA och tittat lite. Jag hittade ett litet skrivset med pennor, sudd, lim, sax m.m. :) Alltid bra att ha! Efter det gick vi i lite andra affärer och då hittade jag en supermysig, beige, lite poloaktig tröja! :D Nöjd!

Vi har också plockat bort allt julpynt och granen. Ska se till att få bort juldesignen snart också och byta ut den mot en annan :)

Har gjort en fin liten ring i FIMO-lera som det kommer en bild på nu! :)


En ring för två fingrar, gjord av rosa och vit FIMO-lera ( kan köpas på Panduro ). Första gången jag gjorde ett smycke i sådan lera och tycker den blev ganska bra! :)

Ha en fortsatt trevlig helg! :)
//
Lilly

Du har blivit utmanad av mig, kolla in min blogg så fattar du! ♥

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress