Hej!
Nu börjar detta sommarlov lida mot sitt slut för idag är det den allra sista dagen innan skolan drar igång igen i morgon! Jag har haft ett så bra sommarlov med familj och vänner, skratt, djur, mysiga tjejkvällar och så mycket mer. ♥ Nedan kan ni se en liten lista över min sommar med titeln " Sommarens...", t.ex " Sommarens skratt " o.s.v!
Varsågoda!
 
Ja, vi tar väl och börjar med " Sommarens skratt "!
 
Sommarens skratt: Jag har skrattat så mycket den här sommaren, men ingenting slår nog när jag råkade ha sönder gräsklipparen två gånger på en halvtimme... Jag skulle starta den och då ska man dra snabbt och med rätt knyck i ett snöre för att den ska gå igång. Snöret var ganska långt så när jag drog ut hela så var det uppe vid axeln på mig och då är det svårare att få rätt knyck. Jag försökte och försökte och pappa sa att jag skulle ta i hårdare. Då tog jag i hårdare och det hörs ett "tjong" och så lossnar hela snöret plus en sak inne gräsklipparen... Efter en skrattattack från både min och pappas sida så börjar pappa försöka laga gräsklipparen. Han lyckas och jag ska försöka igen. Självklart råkar jag göra samma sak en gång till och där står vi med en trasig gräsklippare. Igen. Ytterligare skrattattacker!
 
Sommarens otur: Vi har haft väldigt många tjejkvällar och de har varit superkul! Lite mindre kul har varit att efter två tjejkvällar så har jag kräkts och blivit liggandes i sängen. Som tur är så var jag aldrig magsjuk!
 
Sommarens köp: Jag har köpt mycket fina kläder, smyckessaker och andra småsaker, men jag måste nog säga min vita iPhone 4s och sen alla fina skal!
 
Sommarens besök: När min gammla fadder var här med sin kille och bebis. ♥ Vi fikade, pratade och hade det jättetrevligt!
 
Sommarens hobby: Ni som läser min blogg vet ju att jag älskar att göra smycken! Tyvärr har inte inspirationen varit på topp i sommar, men jag har tecknat väldigt mycket och det har jag inte gjort så mycket förut. Tycker det är väldigt kul och känner också att jag utvecklas! Naglar har jag också gjort väldigt mycket.
 
Sommarens resa: När hela familjen åkte till Falkenberg och bodde i en mysig stuga ca 800 meter från havet. Vi gick på museér, restaurang, badade i havet, samlade snäckor och efter en vecka åkte vi till mina fina kusiner och var på deras land!
 
Jag har gjort så mycket underbart i sommar, men här var iallafall lite grann! Jag vill tacka hela min underbara familj och alla mina underbara kompisar för att ha gjort den här sommaren till vad den blev. ♥ Tack!
Nu kör vi full fart mot åttonde klass och jag längtar efter att träffa hela härliga klassen igen! :D
 
Ha det bra! :)
 
 
 
 
 
 
 
☛Vella☚

HAHHAHA SKICKLIGT DEDÄR ME GRÄSKLIPPAREN<3

Patrizia B

Jätte fin blogg! :) Allt bra?

Patrizia B

sv; tack! jo allt är bra :D

Patrizia B

sv; japp! några planer för dagen? :)

☛Vella☚

Sv: Håhåh ;3

Åh men tack så jättemycket!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress