Hej!
Idag har hela klassen varit på utflykt till det mysiga gamla Linköping! Det började med att vi tog tåget och när vi kom fram till Linköping tog vi bussen till gamla Linköping. Där fick vi gå omkring hur vi ville i ungefär 1 1/2 timme. :)
Där fanns det gamla handelsbodar, mysiga cafeér, underbara trädgårdar och massa fina, gamla hus. ♥ Sen åt vi lunch då jag oturligt nog blev stungen av en geting! Jag skulle ta på mig min jacka och känner att något kryper på handen... Det var getingen och jag försökte få bort den och då stack den mig! Som tur var är jag inte allergisk så det blev inte så farligt. :)  Sen gick vi till slottet då vi fick en guidad tur av en utställning som handlade om medeltiden. Intressant! :) Sen fick vi lite egen tid inne i stan då vi gick omkring och kollade i affärer och så. Efter det tog vi en promenad till tågstationen och tog tåget hem.
 
 
En rolig och mysig dag! ♥
Ikväll ska hela familjen åka till farfar och äta middag. :)
 
Ha det bra!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress