Hej!
Idag har dagen spenderats med underbara familjen i mysiga Nyköping. ♥ Eftersom det var så fint väder så passade vi på att åka i vår cab! När vi kom fram så gick vi bara omkring i hamnen och tittade i mysiga små affärer och sen blev det en lätt lunch där jag tror att jag åt den godaste ostmackan jag någonsin ätit! ♥ Sen blev det en liten tur till i hamnen och en glass. :) På vägen hem stannade vi till vid ett litet köpcentrum där jag hittade en smart liten pryl: en mobilhållare som man sätter på väggen! Väldigt smart! :)
 
Godaste ostmackan. ♥
Härlig dag!
Imorgon är det söndag och då ska jag iväg till ridskolan för att titta på min kompis som har uppvisning efter att hon har gått på ridläger en vecka. :) Sen, på måndagen, så är det dags att börja ridlektionerna igen! Längtar! :D
 
Ha det bra!
// Lallizz ( Om ni undrar över varför jag inte har min signatur, så är det för att det inte går att ladda upp bilder från arkivet för tillfället, men hoppas att det komer tillbaka snart. )
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress