Hej!
Idag har jag gjort ganska mycket saker. Det började med att jag, mamma och syster åkte och kollade på en jacka åt mig! :) Hittade en som jag blev jättenöjd med, en beige med guldiga knappar. :)
Efter en lång shoppingtur åt vi en varsin glass på Lindahls!


Jackan. :)


Glassen från Lindahls, Dolce Latte och Cherry Mania. Mums! :)

När vi kom hem tog jag en promenad bort till hästhagen och hälsade på hästarna tillsammans med syster. Dit, till stallet, ska vi gå imorgon också och mocka och fixa lite. :) När vi kom hem var det dags för syster att åka och rida så jag följde med. Det började med en skritt i skogen i det härliga vädret och sen tränade de på programmet till deras märkestagning. :)

Hoppas ni har haft och kommer att ha ett fortsatt trevligt lov!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress