16 september 2011

Borgsmodagen :)

Okategoriserat

Hej hej! :) Kom hem från Borgsmodagen ( idrottsdag som hela skolan är med på) för ca en timme sedan :) Det var kul! Vi tävlade i grenarna 60 meter, terräng, stöta kula och längdhopp! :) På 60 m förbättrade jag mitt rekord med 2 tiondelar! :D Nöjd! :D Men när jag och Lollo skulle gå tillbaka från terrängen till vår sista gren, längdhopp, så gick det inte så bra :( Jag ramlade på en sten som satt löst och vred hela benet åt typ fel håll ( eller hur man sak säga ). :( Det gjorde jätteont och Lollo fick springa och hämta läraren. Jag kunde som tur var gå på benet, men fick inte hoppa längdhopp :( Men när alla typ hade hoppat klart så kändes det lite bättre och då så hoppade jag tre gånger :D Det gick bra! Hela klassen stod och hejade! :D Men har lite ont nu igen :/  

Vi kom tvåa i staffetten! :D 7bm2 är bäst! :D

Kusinerna kommer ikväll! :D

Bye bye! // Lallizz :)
Lovisa ♥

WIHOO 7BM2 ÄR BÄÄÄST! :D(haha, höll på att skriva 6bm2 xD) Bra att du kunde hoppa sen. :) Hörde du när de sa i högtalarna att 7bm2 är bäst? :D

Lallizz

Ja, hörde nästan allt de sa :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress