DAMN, så snygg och sexig den här duetten är, herregud! 
Jag tycker VERKLIGEN att ni ska kolla in det andra paret vid 1.42! Vet inte varför, men fastnade så mycket för dem! Kan ha att göra med att killens ansikutsuttryck verkligen visar på inlevelse (han är ju så snygg?!) och även hennes. Jag vet inte, fastnade bara!
 
Gillar verkligen hur dansarna visar att den går att göra både som duett och solo, samt att jag aldrig sett duetter eller killar från de kanaler jag följer från denna studio så det är kul!
 
 Gooooosh, så sexigt! Kolla paret vid 1.42 nu! 
World by Tina

Kul med en dansintresserad bloggare (ni är få!). Jag var och såg Cullbergbaletten på Stora Teatern i Göteborg igår, från att vara experimentella gick dom nu till att vara om möjligt ännu mer experimentella. Tycker det är lite synd att mycket av den samtida dansen saknar det grundläggande - dans. Jag längtar efter att den europeiska trenden att "inte dansa" ska förändras.

ajlimullersandvik.blogg.se

Vad glad jag blev att du TÄNKTE rösta i alla fall, men surt att det inte funkade! Men det är tanken som räknas när man tävlar mot Johanna Utterberg, haha, kommer aldrig vinna <3

Netti Starby

Håller med dig! :-D Kramis

MALIN

Vad duktiga dom är! Wow! Kram

Gabriella

Måste se!!

Hanna

Jäklar! :o

My

Snyggt! :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress