9 januari 2018

Turkey dinner!

Mat och bak

I söndags bjöd mor min på en ordentlig kalkonmiddag! Jag vet inte vart hon fick det ifrån, haha, men riktigt trevligt var det! Vi bjöd även inte lite släktingar och pojkvännen min var även på plats så det blev en riktigt härlig söndagsmiddag. ^^ Det var himla gott, och till efterrätt blev det även fruktsallad, mums! ♥
Amanda

Men alltså gud så gott!!<3

Netti Starby

Åh vad gott det ser ut! :-D Kramis

Henrik Olsson - Föreläsningar

Oj, det där såg riktigt gott ut :)

Alice Lindström

Vad mysigt!

Gabriella

Åh såå gott!!

JoJo

åh så gott! nu blev jag sugen på en riktigt god kalkonmiddag. det är ju såå gott med kalkon! :D brysselkål har jag i frysen men har inte vågat prova det än. haha! är det också gott? :) kram fina du! :* <3

Emelie Andersson

Åh vad gott! :) blev så hungrig nu! <3

Angelica Wåhlin

Men ååh, så gott!

Matilda Berlin

Men guuu vad gott det lät!! <33

Jessica Högberg

Så härligt och gott, spelar inte så stor roll var hon fick det ifrån=)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress