4 augusti 2018

theaces_nrkpg

The Aces

Idag återförenas The Aces för en liten stund, hihi!
Under sommaren nu har vi lov, men vi blev kontaktade av ett event i stan som undrade om vi inte kunde uppträda idag, vilket vi ska! Så jag och de andra från gruppen som kan ska uppträda klockan 15.00! Det blir himla kul!
 
I samma veva tänkte jag också passa på att tipsa om vårt Instagram-konto! Ni får jättegärna gå in och följa och stötta mig och mina fantastiska medlemmar! Och när jag ändå är i farten kan jag lägga min Instagram här också om någon är intresserad!
 
Kram på er! 
NICOLE

Så roligt :D

Angelica Wåhlin

Vänta, bor du i Norrköping? Har helt missat det tror jag, haha .. Det är ju min gamla hemstad!

MADDISENJ.SE

VAd roligt!

Louise

Men åh va roligt! :D

My Nordqvist

Vad roligt :D

Matilda Berlin

Nej vad roligt!! Hoppas framträdandet gick bra!! =) Kram <3

Julia Svensson

Åh vad kul!!

elin

Så kul<3

Emma Egström

Men åh vad roligt, ska kika! :D

Flisan

sv: ja dem e super söta tsm :D

va kul :D

Sarah

Så kul :) Vart uppträdde ni?

Julia

Så kul!

Pauline Hurtig

vad kul!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress