Vill börja med att be om ursäkt för den tomma bloggen igår! Blev lite chockad själv att jag inte hade bloggat igår, haha. Att jag inte bloggar utan hör ju verkligen inte till vanligheterna! Anledningen var att jag igårmorse körde ett träningspass, sedan var det snabbt att göra sig iordning innan jag skulle med mamma och syster en sväng, och sedan jobbade jag mellan 14-22.15 så tid till bloggen fanns icke! Hade tänkt blogga på rasten, men glömde totalt bort det. Hoppas ni har överseende! ♥
 
Tänkte dela med mig av denna supersöta jeansklänning jag fyndade häromdagen för 79 kr! Jag har alltid varit lite skeptisk till mig själv tillsammans med jeansplagg, haha, men provade denna och den satt verkligen så tight och bra! Lite osäker var jag ändå då jag inte brukar klä mig i jeans, men var ju svårt att stå emot när den var nedsatt från 299 kr till 79 kr! Nu hoppas jag bara på bättre väder så jag får inviga den...
 Sedan var jag ju på nyöppnade Dollarstore i grannstaden igår med mamma och syster och därifrån kommer man ju sällan tomhänt. ;) Förutom en neccessär (som jag inte visar då det blev något strul med bilderna) och presenter så fyndade jag en mascara, ett doftljus med vanilj och lösnaglar. Nu är ju inte jag den som använder lösnaglar så ofta då jag har väldigt långa naglar, men täntke för lite festligare tillfällen när man inte orkar fixa sina egna, haha. ^^  Jättenöjd!
Celine

Fina saker du köpt!

Angelica

Åh, så fint! Kan tänka mig att den där klänningen passar dig superfint!

Henrik Olsson - Föreläsning

Snygg klänning :)

Amanda

Så mycket roligt<3

ajlimullersandvik.blogg.se

kul shopping! Blogga varje dag kan ta på en :)

MALIN

Denim-klänningen är jättefin! Kram

Carro

Jättefin jeansklänning :)

Linda

SÅ fina prylar :-D

elin

Åh så mycket fint!<3

åsenslantliv

Så fin klänning!

Norahsmamma

Kul med lite nytt:)))

My

Supersöt klänning och snygga lösnaglar :D

Lilly

Så mycket fint!

​​Just nu har jag en tävling på bloggen där du kan vinna ett egendesignat telefonskal eller skin till din dator, och det enda du behöver göra är att kommentera tävlingsinlägget med din mailadress så har du chans att vinna! Vore superroligt om du ville delta, kramis!!

Ida

Så fin klänning :)

Amanda Jona [FOTOGRAF]

Vilka härliga fynd du gjorde! :)

Ida - foto & häst

Men så fint! :)

Josäfin Andersson

SÅÅÅ snygg klänning!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress