Det här inlägget kommer så pinsamt sent!!! Usch på mig! Det här inlägget har legat här och väntat i bokstavligt talat flera månader (sedan april) och jag minns att efter klassresan var detta typ det första inlägget jag skrev för jag var så taggad på att publicera det. Men sen ville jag få en bra blandning och inte bara blogga om Rom utan ville sprida ut inläggen lite och vips så hade detta glömts bort, trots att både jag och ni var jättetaggade på att läsa det! Usch, usch! Men här kommer det i alla fall! Jag vet att det är långt, men läs gärna hela, ni kommer förmodligen få er ett litet skratt. 
 
Okej, nu kommer det för många efterlängtade inlägget om gay-baren jag var på i Rom och vad som hände där, haha! ;) Har fått många kommentarer om det här, haha.
 
Redan andra dagen i Rom gick vi förbi gatan där baren ligger och självklart står det en jättesnygg kille som jobbar där i dörröppningen. Jag har öga för snygga killar, haha, så berättade ju direkt för mina vänner och sa att vi ju måste gå förbi där i alla fall. Ja, jag fick en liten crush, haha. 
 
På kvällen gick vi dit för att i alla fall kolla utbudet av drinkar och då stod ju självklart han där så han pratade lite med oss och jag var lite halvt starstruck, haha. Ja, jag vet att han är gay, haha. Dock var vi lite för trötta för drinkar den här kvällen och ville mest hem till hotellet så vi struntade i baren den kvällen. Väl på hotellet sökte Amanda på stället på Instagram, Coming Out Roma, och då hade min "crush" taggat stället i en av sina bilder så helt plötsligt satt alla tjejer i mitt rum och scrollade genom hans Instagram. Så skumt, men men, haha.
 
Torsdagskvällen gick vi dit, men jag fick svälja min besvikelse då jag såg min "crush" vara ombytt och påväg därifrån. Han hade redan jobbat klart för dagen, snacka om att jag var besviken, haha (jag är så töntig, jag vet). Men, sen kom han i alla fall tillbaka och hängde lite där så lite fin utsikt fick jag i alla fall. ;) Jättegoda drinkar hade de och baren var trevlig med trevlig (och snygg) personal så det rekommenderar jag! 
 
Sista kvällen i Rom, fredagen, kände vi "Varför inte ta en drink där igen? Det var ju så trevligt!". Så efter vår middag gick jag och några tjejer dit och nu hade vi turen att HAN jobbade, och dessutom blev "vår" servitör. Fyra fnissiga tonårstjejer emellan kan man ju få de skummaste ideerna, haha, så helt plötsligt var det bestämt att jag skulle fixa en selfie med honom. Jag hade ju för sjutton spanat in honom i fyra dagar! ;) Jag kände lite "In the end you only regret the chances you didn't take" så beslöt mig för att göra det!
 
Det kändes ju dock jätteskumt att bara "Du är jättesnygg, kan jag få en selfie med dig?" så hittade på en ursäkt om hur min kusin slagit vad med mig att ta en selfie med "the most handsome bartender in here, so would you mind taking a selfie with me?" Så jag frågade (tack och lov att han kunde engelska) och han blev jätteglad och vi tog vår selfie, haha. Blev typ överlycklig och sedan var han extra glad mot oss resten av kvällen, haha. Herregud, kan inte fatta att jag gjorde det, haha.
 
Så här nedan kan ni selfien, haha. 
Eftersom jag hade hans instagram frågade jag ju såklart om tillåtelse att lägga ut bilden och han sa att det gick jättebra och sen började vi följa varandra på Instagram. Så man kan säga att jag har en gay-kompis i Rom! ;) Känns ju lite coolt. Francis heter han förresten om någon undrar, haha.
Celine

Haha men nej vad kul ju! Ni gjorde ju säkert hela hans dag! :D

ajlimullersandvik.blogg.se

Haahahahaha, älskar att du hittade på en liten lögn för att få ta fotot ;P Du är störtskön.

Emilia

Hahah, lyckat i alla fall att du åkte hem med en selfie med honom. Roligt inlägg att läsa ;D

Louise

Men åh synd han var gay då 😂

Linda

Gud så roligt :-D

NICOLE

En rolig historia :D bra att du tog selfien ;)

Sarah

Haha så kul :)

AM

Ahhhh bästa inlägget på länge!
sv: tack!! :D <3

Henrik Olsson - Föreläsningar

Vad trevligt med en ny vän! :)

Linnea Kinis

hehe, rolig berättelse! :) jag hade dock varit alldeles för feg för att fråga nåt! :o

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress