Dagens humör: Glad!
Dagens mående: Bra, men lite sliten alleredan av allt plugg och nya omställningar, haha.
Dagens låt: Wrongest Way- Sonny
Dagens vill ha: En datorväska eller "skin" till min MacBook-pro! 
Dagens klädsel: Har dragit omkring i myskläder i stort sett hela dagen, men snart blir det danskläder som gäller!
Dagens frisyr: Utsläppt just nu, men förmodligen uppsatt under dansen.
Dagens längtan: Eftermiddagen!
Dagens planer: DRAR ÄNTLIGEN IGÅNG MINA DANSGRUPPER HIHI! Inte de jag får betalt för då, utan mina egna, de andra börjar om två veckor! Är så taggad på att träffa både nya och gamla medlemmar ikväll och ha fyra awesome danstimmar med dem. ♥ Förutom det har jag även pluggat en hel del samt haft en föreläsning, mycket mer har inte hunnits med. 
Dagens beroende: Penna och block! Åh, hur skulle jag klara mina studier annars, haha? 
Dagens diss: Vädret! Spöregnade hela natten och gjort det i stort sett hela dagen, nu lite uppehåll dock. 
Dagens hiss: Kanske ganska uppenbart? ;)
 
Bildkälla: Pinterest.com
Norahsmamma

Alltid roligt att läsa dagens:))

Amanda

Men å vad kul att dansgrupperna startar igång!!<3

My

Åh vad roligt :D

Linnea

Hoppas du får en toppen dag!

Svar: Hej! Du har glömt att skriva in din bloggaddress så kan tyvärr inte kolla in din blogg. Kommentera gärna igen med din address så jag kan besöka din blogg! Kram.
Alice None

Angelica

Vad kul att börja med dansen igen :D

Julia

Älska dans!

Gabriella

Åh såå roligt med dans!!

MALIN

Vilken rolig lista :) Hoppas du mår bra! Kram

Linda

Åh, dans <3

Emelie Andersson

Åh vad roligt med dans igen! :)

Anita

Härligt :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress