30 april 2017

I'm back!

Rom 2017

Tjohej, nu är jag tillbaka i Sverige igen, och jag vill typ bara säga usch, haha. 
Vill verkligen inte vara hemma igen, har haft det så bra! Jag tror att alla som reser, även jag själv såklart, känner lite sådär "det är alltid skönt att komma hem" när man reser, men den här gången känner jag inte så. Vi har haft det så himla bra och mysigt tillsammans hela klassen och jag vill bara fortsätta vakna upp med dem varje morgon och gå på äventyr i Rom. ♥ Usch, alla var verkligen bittra när det var dags att åka hem igår, haha. 
 
Hemma är jag nu i alla fall och om någon nu missat det eller det tillkommit någon ny läsare så har jag varit på klassresa i Rom mellan måndag-lördag. Detta är vad som ingår när man går humanistiska programmet, i trean åker man alltså på en studieresa till Rom.
Som ni kanske kan förstå  har jag så mycket att berätta och visa, haha, så jag kommer dela upp allt i olika inlägg, både när det kommer till text och bilder. Kommer självklart varva dessa inlägg med andra inlägg så det inte bara blir Rom, Rom, Rom, haha. 
 
Men ja, hemma är jag nu i alla fall och liiiiite skönt är det väl, men mest av allt vill jag bara tillbaka nu. ♥
Det känns så konstigt att man peppat det här i tre år, ända sedan man började gymnasiet, och nu är det bara över... Känns så tomt.
 
Ville bara säga att jag är hemma igen som jag lovade och kommer uppdatera i vanlig ordning igen. Vet ej när första Rom-inlägget kommer då jag själv måste sortera och se över programmet över vad vi gjort för vi har verkligen gjort så mycket att dagarna nästan smält ihop.
 
Ska passa på att önska er en trevlig Valborg också! ♥ Själv har jag typ missat det helt, haha, så har inget planerat, vilket ändå känns skönt. Är lite sliten efter i natt, var inte hemma förens klockan 01.00 med både flygplan, buss och bil. Vi ska få lite gäster här i alla fall så blir lugnt om jag inte hittar på något annat, men det tvivlar jag på om ja orkar. Ska ni göra något roligt ikväll för att fira?
 
My

Välkommen hem :) Verkar som du haft en underbar resa :D

Bella

Härligt att du haft en sådan bra resa!

Carro

Härligt att ni haft det så bra :)

ajlimullersandvik.blogg.se

Wow, vad häftigt det låter allting :D

NICOLE

Så härligt att ni haft det så bra :D

Flisan

sv: det är den också :D

kul att du hade det bra :D

Henrik Olsson

Jag förstår att du haft det helt underbart :)

Netti Starby

Jag förstår att du inte ville hem men du får ha en fin dag! <3 Kramis

Jennifer Queen

Man brukar säga: borta bra men hemma bäst :P
Kanske inte alla känner så i och för sig :P

elin

Hoppas du får en super bra valborg<3

Linda

Wow, lät som du hade en del att se fram emot med Rom :-)

Elin

Vad härligt att ni hade det bra!!

Moa Kandelin

Vad roligt att du haft det bra :)

Carolina Thoor

Härligt att du har haft det så underbart i Rom! Längtar till att få se bilder och se vad ni har haft för er :D

Sv; ja, Big hero 6 är en riktigt bra film :D

Matilda Berlin

Vad härligt att det blev en sån bra resa =))

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress