Halloj!
En ledig tisdag idag för mig med strålande sol och värme! Härligt!
Egentligen ägde ju stans berömda gymnasieslag rum idag då alla stans kommunala gymansieskolor ses och tävlar i dodgeboll och dans. Jag tycker att det är en väldigt rolig grej, men eftersom det inte var obligatoriskt och jag har ett stort kinesiskaprov imorgon, skippade jag det. Väldigt tråkigt att missa faktiskt, men skolan går först.
 
Så idag har jag alltså pluggat en hel del, men förutom det har jag njutit av vädret, myst med kaninerna som lekt utomhus, bakat bars, övningskört och lite annat smått och gott! ^^ 
 
Imorgon onsdag och jag har bara en lektion, vilket är provet i kinesiska. På morgonen dock har jag dubbel körlektion och sen på kvällen blir det inventering på jobbigt.
 
Vad har ni gjort idag?
 
Kram! ♥
 
Gabriella

Såå härligt!!

Julia

Så himla fina bilder!
sv: Åh ja verkligen underbart! Kram

Josefin

Mysigt med ledig dag!
http://josefindysenius.com

Terese

Men vad mysigt! Och skönt med en ledig dag!

sv: Tack så supermycket!
Kram

Netti Starby

Vad underbart med en ledig dag när vädret är så härligt :-D Kram

Emelie Andersson

Hoppas att körlektionen och provet går bra :)

Sv: han tackar :) härligt att höra, jodå det är bra med mig med. Bara väldigt fullt upp hela tiden ;) <3

ajlimullersandvik.blogg.se

sv: Jag jobbar på ett ställe som heter Språkskolan och alla talar så måga språk och jag är bara tvåspråkig. Och så spanskan som jag inte studerat sedan jag gick i nian så nu är det nästan helt borta >.< Vilka språk talar du?

Fanny

lyx att va ledig ;)

MALIN

Vad kul att du läser kinesiska! Kram

sandra.

Så skönt att du var ledig :) och ser ut ut som en mysig dag <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress