Jag vet inte varför vi hade det här jättestora påskägget hemma, haha, men bestämde mig för att få med mina små kaniner på en liten photoshoot i ägget. ^^ De är så söta, älskar dem så! För er som undrar är den första kaninen Snuffe och han är åtta år och blir nio i sommar, och den andra är Snuffes son som vi avlade fram och han heter Salmiak och är fyra år, fem i sommar. 
 
Mina egna små påskharar. ♥
 
 
miningalinn

Men åh så söta!!

Sv: tack så mycket!(:

Josefine

Söta!!

sv: Tack :)

V I L M A L A

OMG NEJ VAD SÖT

MALIN

Åh gosisar! Så fina dom är! Kram

jessy

åh hahaha, va söta! :D

Julia

Åh så söta!
sv: Åh tack fina du! kram

lucy

Nej gud så söta :D

kajza

men åh så söta!!

sv: ja visst är den fin!! Den går att köpa på nelly.com om du är intresserad :)

Louise

Men åh så söta!

Ida

Så söta :)

Josse

Åh så söt!!

Netti Starby

Nä vad gulligt och jag smälter! Kram

Yasmeen

Så gulliga

Terese

Men så gulliga bilder!

sv: Tack så mycket fina!
Kram

Fanny

hahha men åååå så söta!! Blir ju kär

Linn Strömberg

SNUFFIIIS <333 Så söta båda två

CAMILLAESI

men så söt!!

N

men åh så söta :D

Flisan

sv: tack :D

åhh så söta :D

Tilda

Åh så söta!!! :)

Beccashammies

Så söta! :)

sanna hyvärinen

Gud vad söta!

Sarah

Vilka roliga bilder :)

Amanda

Haha, så himla söta! :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress