Måndag igen och dags att ta nya tag inför skolan efter sporlovet! 
Jag har haft ett väldigt bra lov och särskilt mycket skolångest har jag inte. Rätt skönt att vara tillbaka i rutiner igen ändå, även om det varit underbart att vara ledig! :) Om bara några veckor är det ju redan påsklov, hjälp så snabbt det går!
 
Skoldagen ser ut som vanligt vad jag vet vid det här laget och efter skolan är det äntligen dags för showgrupp igen! Som jag saknat mina medlemmar. ♥ Just nu jobbar vi på en koreografi som jag gjort till The Fooo Conspiracy's senaste låt My Girl. Har inte lyssnat så mycket på dem förut, men fastnade verkligen för den låten och helt plötsligt blev det en koreografi, haha! ^^ 
 
Hoppas ni får en underbar måndag! ♥
 
Tea Rajkovic

Skönt att du haft ett bra lov!

Linn Strömberg

Kul med ny koreografi! :D

Emma Engström - Skönhetsbloggare

Skönt att det inte är allt för jobbigt att börja skolan igen, fick mitt lov denna vecka! :) Kram

fanny m

rutiner är väldigt bra å ha, annars hade jag nog sovit bort mina dagar haha!

hanna

bra text!

http://siliiins.blogg.se

Nya tag! Skönt att du fick en bra ledig vecka :)

Julia

Såå bra!
sv: Åh tack fina du! kram

Sanna

Bra citat där :)

Emelie Andersson

Skönt att lovet var så bra och att du är nöjd med det! :)

Flisan

sv: tack :D

sommarblom.blogg.se

Skönt med ledighet! Men som du säger är det också väldigt skönt med rutiner igen!!

Josefine

Skönt med ett bra lov :D

CAMILLAESI

Bra att du inte har mycket skolångest :-))))

Kram <3

Tuva Björnwall

Roligt med en ny koreografi!! :)

Amanda Engberg

Så roligt att dansa! :)

Natalie

Skönt du har haft ett bra lov!! Bara att kämpa på på skolan:D

Elsa Henriksson

Härligt att komma tillbaka till skolan! :)

freja, trelleborgs största blogg

skönt att du haft ett bra lov =)

Nimo

Ha en bra förstavecka! Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress