Ny onsdag, ny dag, nya möjligheter!
Det blir vad man gör det till, kära vänner! ♥
 
Idag har jag egentligen sovmorgon till 10.50, men åker in till skolan ändå för att få lite plugg (och kanske lite ny design på bloggen...?) gjort! Jag gillar att sitta i skolan och plugga, vi har en sådan mysig och trivsam miljö. ^^ Och är man morgonmänniska som jag går det ju ännu lättare. ;)
 
Efter skolan idag står det inventering på schemat. Jag ska till jobbet och hjälpa till och har även dragit med mig några vänner som ska hjälpa till att räkna. Det blir en sen kväll, men inga problem det då vi har studiedag imorgon! :D Än så länge är den oplanerad, men ridning som vanligt på kvällen!
 
Ha en fin dag, kram! ♥
 
 
Bildkälla: Pinterest.com
 
Linn Strömberg

Låter härligt!

n

Bra citat!

coffeeandcupcake.blogg.se

Gött med studiedag :)

Nathalie Tegelstam

Jättebra citat! :) kram

Jessy

Härlig bild och sann!

Flisan

sv: ja det var superkul :D

Liene Svärd

sv: Vad bra du tycker det!

Skönt med studiedag :)

Erica

Härligt med sovmorgon! :)

Beatrice Johansson

Så härligt med studiedag:)
sv: Åh, så härligt:) Kramisar

Olivia

Åh.. jag är allt annat än morgonmänniska..

Emma Engström

Härligt att du kan få ro av att plugga i skolan! Åh vad roligt med en ny design :D

Boel

Låter härligt :D
Hoppas du får en bra dag!

Christina

Hoppas du får en härlig studiedag :)

Amanda Jona [SPONTAN]

Skönt att få en massa gjort innan skolan ju! :)

Lydia Elstig

Härlig bild!

Anna Sofia

Brukade också hellre plugga i skolan än hemma! Känns verkligen att man får mer gjort när man behöver det :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress