I fredags var det ju Black Friday och självklart drog jag ned på stan en sväng med några vänner!
Dock köpte jag bara en grej på rea, det andra till ordinarie pris, haha, men men.
 
Självklart kunde jag inte hålla mig borta från New Yorkers herravdelning, haha, och när en riktigt mysig street-tröja var nedsatt kunde jag inte stå emot! Perfekt att dansa eller bara mysa runt i. ♥ Jag köpte även en jättefin blå magtröja, och ett tre-pack med trosor! ^^ Så nöjd med allt. ♥
 
 
Vanessa andersson

Åhh vad snygg dne blåa croptopen var :D

JoJo

det är ju alltid roligt att förnya garderoben lite ;)

sv; vad kul att du tycker det! jag tycker också att bikinin är fin! :)

Linn Strömberg

Snyyygt! Så typiskt att det man vill ha inte är på rean.

Christina

Så fina plagg du hittade :) Det är ofta jag inte hittar så mycket på rea, utan mer som är nytt och till ordinarie pris :/

Anita

Så snygga saker :D

linah

snygga fynd!! <3

Isabella

fina saker du köpte :)

Amanda

snygga kläder :D

sv: ja känns jätte kul :D

Jasmine

Fina inköp!

Svar: Tack för dina uppmuntrande ord.

Kram

Paula Moisiola

Vilka fynd!
Supersnygg topp från Bik Bok!

Natalie Salazar

rikrigt tjusiga plagg :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress