Japp, nu är vi hemma!
Eftersom det gick himla smidigt med färjorna idag, knappt inga köer, var vi i Sverige redan vid klockan 15.00 och bestämde oss då för att skippa natten i Helsingborg och köra raka vägen hem. :) Nu är vi hemma och har fått iordning det lite. Det känns lite bitterljuvt att vara hemma faktiskt.

Imorgon ska det packas upp och kaninerna ska hämtas hem igen. Som jag saknar dem! Nu har ni mycket inlägg, bilder och videos från resan att se fram emot. ^^ En snabb fråga bara, vill ni ha bilder eller video på det jag köpt? Let me know!

Kram!
Lydia Elstig

Skönt att få komma hem:)

Klara Andersson

skönt att va hemma!

Emilia

Just nu har jag veckans blogg på min blogg! Var gärna med och delta. Tre vinnare dras på måndag! Kram ♡

N

Skönt att det gick smidigt!

Cajsa Lindahl

Hihi Aww tusen tack fina du! :D

Kelsie

Så skönt att vara hemma igen! Blir kul att se alla bilder och höra om resan😄 Tycker både film och bilder😄

Elin

Ja, videor :D

Emma Engström

Det skulle vara roligt med en video! :D

Sarah

Ska bli kul o få se bilder från resan :)

JoJo

ser framemot att få se massa bilder från din resa! :) jag vill gärna se en video på allt du har köpt!

sv; tusen tack, kul att du gillar bilderna! :)

Boel

Vad skönt att komma hem :)
Jag vill gärna ha bilder och videor!

Jeanette

Förstår att det både är skönt och tråkigt att vara hemma igen, brukar ju nästan alltid vara så. Men det brukar i alla fall vara mysigt att få komma hem efter en resa :)

Matilda Johansson

Hade ni en bra resa? :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress