Glad halloween på er fina vänner! 
Har ni haft några häxor och spöken hos er eller har ni sjävla tagit på er rollen som hemska varelser och härjar runt? Själv så kör jag en lugn hemmakväll. :)
 
Halloween kan ju vara så mycket mer än bara dräkter och bus, den kan även vara musik (i alla fall om du frågar mig) och jag snubblade över denna musikvideo av det koreanska bandet VIXX! Lite sådär halväcklig som passar bra just ikväll. ;)
 
Hoppas ni får en trevlig, eller läskig, kväll!
 
 
My Fredblad

Cool video! Bokstavligen bara snubbladne du över den, eller brukar du lyssna på dom? :)

Emma Ekstén

Det blev en lugn kväll för mig också! Det behövs ibland!

Flisan

sv: ja det hoppas jag med! :)

Märta

Åh men saame! haha bara satt hemma och tog det lugnt riktigt skönt det också! Inga barn har knackat på dörren hoppas jag inte är så skrämmande att dom inte törs haha :) Vilken häftig video

Sv;Åh tack så hemskt mycket, så glad jag blir. Man får ju inga framgångar utan motgångar visst är det så man säger? Tack för din fina kommentar <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress