31 januari 2014

Isvak!

Värt att minnas

Slänger in ett litet kvällsinlägg sådär! ^^
Hade friluftsdag i onsdags och körde ett danspass på Friskis och Svettis och squash på Squashcenter. Jättekul! Igår var det en vanlig skoldag, men på SO:nu fick vi lyssna på en föreläsning om rasism då och nu, intressant och lärorikt. Idag på idrotten var det isvaksbad som gällde! 

Som tur var, var det frivilligt så jag bestämde mig för att låta bli då jag vet hur jag reagerar på så stark kyla. Jag är sjukt imponerad av de som gjorde det! När de var i vattnet skulle de svara på en enkel fråga för att se att de var såpass medvetande och alla var lugna och klarade dem. :) Vi gjorde också en annan övning då vi ålade på isen med hjälp av en hansalina. Efter skolan blev det lite shopping med Ida då jag hittade en tröja på rea. ^^





Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress