Hej!
Igår gjorde jag lite allt möjligt. Min kusin kom på fika med sin kompis, jag målade mina naglar och det införskaffades en ny dator till familjen! :) Jag har en egen dator, en liten rosa Acer, men jag kommer lätt att prova och blogga vid den nya någon gång! Idag har jag myst i solen med mina fina kaniner och packat inför lägret imorgon. :)
 
För er som inte har läst min blogg så länge så kan jag förklara ytterligare en gång så att ni förstår. :) Jag gick i konfirmation och konfirmerades den 19 maj (på min födelsedag, haha) och är alltså redan konfirmerad. En av mina ledare och präster skulle ha en annan konfirmationsgrupp nu i sommar på Stadium Sports Camp som ska spela fotboll. Det var dock lite för lite spelare och hon frågade om några i vår grupp var intresserade av att följa med. Jag tyckte det lät kul (även fast jag inte går i fotboll) och hakade på och det tyckte min fina vän Sophie också. Så, vi har alltså varit på Boda Borg med den här gruppen en gång och imorgon ska vi åka på läger i tre dagar, måndag-onsdag, och veckan efter det är det dags för Stadium Sports Camp. På själva konfirmationsgudstjänsten kommer vi alltså inte att konfirmeras utan istället hjälpa till. Vi är som "unga ledare/extra konfirmander" ungefär. :) Ja, så är det.
 
Eftersom jag är borta i tre dagar och inte vet hur internet är och hur mycket tid det kommer att finnas till bloggning o.s.v så har jag förberett två tidsinställda inlägg. :) Ett imorgon och ett på tisdag. Jag vet inte när jag kommer hem på onsdag och om jag hinner blogga då, men det är inte mycket att göra åt. Har jag tur funkar internet bra så jag kanske kan få upp några inlägg i alla fall! :)
 
För övrigt de här dagarna sen i fredags så har jag lyssnat på Robins skiva sex gånger och tittat på alla bilder och filmer flera gånger och bara njutit av händelsen, hihi. ♥
 
Kram på er! ♥
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress