Hej!
För en stund sedan kom jag hem från ridningen, vi red kl 14.00 istället för på kvällen eftersom det är Valborg idag! Vi gjorde vårat dressyrtest, LC:1 programmet red vi. :) Jag red Werwa och det gick bra, blev godkänd! :D 
Det var jättefint väder så när jag och min kompis hade ridit klart våra program så skrittade vi ett varv runt gården. Mysigt. :)

När jag kom hem så tog vi för första gången ut underbara Snuffe och Salmiak i år! Det har ju varit lite halvdant väder, men idag var det ju jättefint väder så då tog vi ut dem i deras hage! Oj, vad glada det blev! Man såg hur de riktigt njöt av värmen och vinden i pälsen!
Bjuder på några mysiga vårbilder på dem. ♥ 


Snuffe. ♥


Salmiak. ♥








Mina älskade kaniner! ♥

Om en stund får vi lite gäster som vi ska fira Valborg med. Vi ska äta god mat och kanske åka och titta på någon fin brasa! :)

Ha en riktigt trevlig Valborg! :D
Önskar


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress