Hej! :)
Idag har det varit en väldigt annorlunda, men väldigt kul dag! :)
Dagen började med att jag innan skolan var hos tandläkaren och det gick bra! :D
 
När jag sedan kom till skolan så hade vi engelska och sedan idrott. Jag har dansat streetdance väldigt länge och förra året så var jag och min klasskompis i samma dansgrupp och lärde oss en jättekul och häftig dans! :D Så, för ett tag sedan så frågade vi idrottsläraren om vi skulle få lära ut den på någon idrottslektion, och idag fick vi det! :D Det var jättekul och klassen var jätteduktig! Låten heter " Against the grain" med Akon :) Den är bra! :)

Efter skolan så följde jag med Maja hem. Vi hade som vanligt väldigt roligt! :D Vi spelade pingis, såg lite på film och  gjorde lite annat! :)

Imorgon är det 1:a december! :D

Ha det bra! :)
//
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress