Hej på er!
Min dag idag har innehållt en liten uppvisning med några av mina tjejer från The Aces! 
När jag gick på gymnasiet hade vi alltid programdagar, "Hum-dagen", då och då för alla humanister då vi gjorde olika aktiviteter o.s.v. Då jag hade min grupp via skolan förut så hade vi alltid ett uppträdande. Då jag har några humanister i The Aces och våra framträdanden alltid blev så uppskattade, frågade mina gamla lärare om vi inte kunde komma och uppträda igen! Så gulligt av dem. ♥
 
Det var verkligen så roligt att träffa alla lärare igen, se alla nya ettor, skolan, och såklart mina fina vänner bland humanisttreorna! Så mina grupper gjorde ett varsitt medley med danser vi gjort under året. Tyvärr var vi inte så många som kunde komma, haha, men blir ju så när folk jobbar, går på andra skolor o.s.v.
 
Resten av kvällen är oplanerad förutom att jag ska fixa lite med Majas studentpresent, och imorgon blir det skolavslutning för lillasyster, avslutning med The Aces, och sedan dansrep och redovisning inför Stockholm!
 
Mina fina dancing queens som ställde upp idag. ♥
 
Amanda

Men åh så kul och mysigt det lät<3

NICOLE

Vad roligt :D förstår att det var kul att komma tillbaka =)

emelie andersson

Åh vad gulligt att de ville ha tillbaka er! :) <3

Henrik Olsson - Föreläsningar

Vad roligt att ni får komma tillbaka :)

My

Vad roligt :D

Angelica Wåhlin

Åh, vad roligt!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress