Hej på er! 
Hihi, nu sitter jag på bussen (så detta är ett mobilinlägg, ifall det ser lite lustigt ut) påväg till Stockholm! Är så obeskrivligt taggad!
 
Så om några timmar är jag framme och då ska jag möta upp Vilma och Cajsa som har åkt från Öland. Ska bli så kul att träffa dem och verkligen tagga till inför imorgon tillsammans!
 
Så idag blir det mest att förbereda inför imorgon på hotellet, fixa lite sista grejer, gå ut och äta, och bara mysa och tagga. Imorgon smäller det, hihi! #visomälskar90-talet2018
 
Och för er som är nya eller missat; jag och två vänner ska bakgrundsdansa bakom gruppen Look Twice på den stora Vi Som Älskar 90-talet-festivalen i Stockholm!
 
Kram på er, trevlig helg, det ska jag verkligen ha! ❤️
(null)
 
Emma Engström

Låter ju hur kul som helst med att bakgrundsdansa :D

Angelica Wåhlin

Så spännande & häftigt! Hoppas ni får det superbra :D

Emelie Andersson

Åh vad roligt 😃😃

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress