Jag kan omöjligt minnas allt jag gjort under 2014 och kommer förmodligen glömma en hel del som jag säkert kommer på sen när jag har publicerat inlägget, haha, men kan ju rada upp några minnesvärda ögonblick! ^^
 
* Jag tog ridningen ett steg längre och började i dressyrgrupp.
 
* Jag åkte till London för första gången.
 
* Jag slutade nian och lämnade ett liv som musikklasselev bakom mig.
 
* I följd med ett avslut på grundskolan började jag ju gymnasiet, humanistiska linjen.
 
*Jag drog igång en elevförening på skolan, DeGeers Showgrupp (mer inlägg om vårt arbete kommer att komma när vi drar igång ordentligt).
 
* I och med showgruppen satsade jag ännu mer på dansen och numera består min vardag av koreografering.
 
* Jag besökte Österlen med min familj för andra gången.
 
*Som avslutningsprojekt i nian gjorde min klass och parallellklassen en musikal, Disney High, där jag var koreograf, och de dagarna vi jobbade med den var bland de roligaste i mitt liv. 
 
* Jag snubblade över GOT7 och efter det har jag bara blivit mer inbiten i den musikstilen.
 
* Min älskade favorihäst Grayson var tvungen att avsluta sitt liv.
 
Hoppas ni får en underbar nyårsafton! ♥
 
 
Denise

Gott nytt år Alice!
Jag önskar dig en riktigt trevlig nyårsafton och en härlig början på det nya året! ♥

sofft.blogg.se

Låter som en riktigt bra år!
Gott nytt år!

Josefine

Låter som ditt år vart bra!

sv: Ja det var de :)

♫♪ sandra

gott nytt år!

milina.blogg.se

åh jag har aldrig varit i london!

Flisan

sv: ja verkligen :D
tack detsamma :D

Lollee

Låter som ett bra år!

♀ THE REVOLT ♀

Spännande med London ^^ GOT7? Känner inte till den :o

Emelie

Vilket härligt år! Hoppas att du får ett fint 2015 :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress