Kan ni med hjälp av bilderna nedan gissa vad jag sysslat med idag, hihi?
To be honest är jag inte alls nöjd med min insats och kan väl erkänna att jag grät en skvätt när jag kom hem, så får se om jag kommer avslöja vad det är, får jag positiva nyheter kommer jag förmodligen avslöja, får jag negativa nyheter så återstår det att se, haha. 
 
Men, oavsett vad var det en erfarenhet och alla erfarenheter ger en något nyttigt! Så kör på och gissa! ♥
My

Sökt till en dansskola? :D

Henrik Olsson - Föreläsningar

Då håller vi tummarna för positiva nyheter :)

MALIN

Tråkigt när man känner så... Kram

Dixi Wonderland

Audition kanske? :D

Carolina

Prov till en dansskola eller liknande? Hoppas på bra resultat!! <3

Sv; kul att du gillar tipsen :D

Netti Starby

Hoppas verkligen på positiva nyheter! Kramis

Matilda Berlin

Hmmm! Har du gått på en audition för något kanske?? HÅLLER ALLA mina tummar och tår för att det blir positiva besked <333

Emelie Andersson

Sämst är jag ju på att gissa men det låter väldigt spännande! :)

Julia

Låter spännande!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress