Oj, sicken fullspäckad men underbar helg jag har haft! ♥
Just eftersom jag har gjort så mycket tänker jag att jag delar upp helgen i olika inlägg så det inte blir så långt och rörigt!
 
I fredags träffade jag min barndomsvän Frida! Verkligen så kul att ses nu när hon flyttat från stan för att plugga. Vi gick runt en sväng i stan och tog en varsin glass, mums!
Sedan var det dags att fira Maja på kvällen, så jag mötte upp henne och vi gick hem till henne där hon fick prova ett par skor samt lite smycken hon ska låna av mig till sin studentbal nästa fredag. Sedan gick vi och åt, och då blev det hamburgare på Burgers and Bangers. Så mysigt och gott! Sedan avslutade vi det hela med en glass i solnedgången, helt underbart. ♥ 
 
Glömde ju såklart att spara Snapchat-bilden på födelsedagsbarnet, meeen då kan ni få en bild hon råkade ta på mig istället, det händer ju inte alltför ofta att ni får se mig här. ;)
Alice Lindström

Vad härligt det låter!

Dixi Wonderland

Mums va gott allt ser ut att vara :D

NICOLE

Men å vad kul!!:)

Tina

Sv: Tack så mycket! :) Låter som en toppen Fredag, guuud så gott med glass! :) Ha de bäst :)

ajlimullersandvik.blogg.se

My god, vad himla himla härligt :D :D Glassen med choklad på ser verkligen DRÖM ut!

Emelie Andersson

Åh vad mysigt! :) hoppas du får en fin start på nya veckan <3

Matilda Berlin

Vilken UNDERBAR helg det låter som att du har haft!! STOR kram finaste <33

Linnea Kinis

mums vad gott det där såg ut! :)

Henrik Olsson - Föreläsningar

Vad trevligt att träffa en gammal vän! :)

Ida

Låter som en bra fredag :)

Sandra

Vilken härlig dag 😀 Maten såg riktigt god ut 😍

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress