Tänkte att jag kunde dela med mig lite av presenterna jag fick när jag fyllde 20 förra helgen! ^^ Är så otroligt tacksam över allt, det var verkligen så mycket mer än nödvändigt. ♥
 
Förutom det på bilderna fick jag även lite småsaker som inte kändes så intressanta att fota (som att en Marabou och setting spray på första bilden är intressant, haha!), samt delar till en servis jag samlar på.
 
Tighta träningsshorts, setting spray, make up-våtservetter, choklad, och en koreansk kokbok!
 Ett personligt brev av pojkvännen samt en burk med lappar om varför han älskar mig, två badbomber, en duschsvamp, en ansiktsmask, och fyra presentkort: Systembolaget, Stadium, Intersport och Rituals!
 Två muggar till mig och pojkvännen, bluetooth-högtalare, bluetooth-hörlurar, och ett bedset!
 En grå magtröja från Nike, Nike-strumpor, och ett rosa linne från Nike!
 Rosa bubbel, finchoklad, och en jättevacker skål!
Jag är så otroligt tacksam och glad över alltihop! ♥
Henrik Olsson - Föreläsningar

Det är alltid kul att få presenter! :)

Julia Svensson

Åh så fina köp!

Tina

Sv: ja de är fantastiskt väder! Älskar det😊 men åh vad fina presenter! Stort grattis i efterskott! Så fint av din pojkvän med lapparna och personligtbrev! Älskar skålen, tycker den serien är hur fin som helst! Förstår verkligen att du är hel nöjd med presenterna 😊

Alice Lindström

Vad fina saker du fick!

My

Så mycket fint!! Såå fint med burken från din pojkvän <3

Netti Starby

Åh vilka fina presenter du fick! :-D Kramis

Renate

Så mycket fint!!! Vad sött med burken från din kille <3 <3

Dixi Wonderland

Så mycket fint :D

sarah

aaa det är det =)

Matilda Berlin

Men guuu vad mycket fint! Har du världens finaste människor runt dig eller vadå?? KRAM FINASTE <33

MALIN

Vilka fina presenter du fick! Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress