Idag går ju mitt 20-årsfirande med mina vänner av stapeln, så jag och pojkvännen är i full gång med att förbereda kvällens stohej! Vi har bakat tårta, fixat fruktsallad, städat badrummen, och än har vi en hel del kvar! 
 
Detta blir en rolig kväll! ♥
Vad ska ni göra ikväll? 
MALIN

Ha en fin lördag! Kram

Alice Lindström

sv: jaa, det kommer jag. Jag ska jobba på Pinchos :)

Vad roligt!

Henrik Olsson - Föreläsningar

Ha det så trevligt i kväll! :)

MALINDENISE

Trevlig kväll!

Flisan

Grattis :D

My Nordqvist

Hoppas ni fick det roligt :D

Matilda Berlin

Hoppas verkligen att du hade en FANTASTISK kväll finaste <333

Renate

Låter ju toppen, hoppas kvällen blev kanonbra! Här var det en lugn kväll hemma, sjuk så vilade bara.

Emma Engström

Hoppas du hade en otroligt rolig kväll! :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress