Jag hade en sååå mysig lördagkväll igår med fina Freja! ♥
Brummade in till stan med bilen strax efter fyra då vi möttes och åt och drack lite på Espresso House (standard, haha). Sen var det ett tag kvar tills dansföreställningen drog igång så vi tog en kvällspromenad i det otroligt vackra vädret, och såklart fotade vi lite, haha. Kvällssolen var verkligen underbar och man kunde lätt gå utan jacka!
 
Vid 19 började sedan föreställningen och höll på en timme. Den var bra och koreografierna var fina och välarbetade, men tyvärr tyckte jag inte riktigt att den var värd pengarna och att den blev lite långtråkig. Synd då jag var taggad på det, men som sagt var den ändå ganska bra och fick lite inspiration vilket alltid är kul!
 
Sen åkte jag hem och var hemma runt halv nio. Då familjen var iväg och pojkvännen på bio med några kompisar fick jag en kväll för mig själv med lite mysplugg framför en film. 
 
En riktigt mysig kväll! ♥
Angelica Wåhlin

Älskar EH, hehe!

My

Lät som en mysig dag trots att föreställningen inte var superbra! Roligt att du fick inspiration :)

Linnea Kinis

gott med espresso house :)

Henrik Olsson - Föreläsningar

Vädret är verkligen underbart nu! :)

Emelie Andersson

Åh vad mysigt :)

MALIN

Vilken härlig kväll! Kram

Dixi Wonderland

Älskar alla de vackra träden :D

Freja

Vad tråkigt att föreställningen inte nådde upp till förväntningarna :( men du verkar haft det trevligt ändå :D

ajlimullersandvik.blogg.se

Vad tråkigt att föreställningen var lite långtråkig. Tur att det fanns element att inspireras av i alla fall :D Också kul med espressohouse, det låter verkligen mysigt :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress