14 maj 2018

Mormor 75 år!

Foton

I lördags fyllde mina fina mormor 75 år! ♥
Då samlades hela släkten på en herrgård för att äta och fira! Dock åkte vi fel först, så vi kom till helt fel herrgård, haha! Som tur var låg den rätta inte långt bort, och lite fina bilder hann jag få då det första stället var otroligt vackert! Men det var såklart den andra med! 
 
Jag älskar herrgårdar, gamla slott o.s.v, jag tycker det är så intressant med den gamla historian som finns, så detta var helt rätt ställe för mig. ^^ Vi fick först lite bubbel, och efter det var det toast skagen som förrätt, och sedan Wallenbergare till huvudrätt. Verkligen så gott!
 
Efter det åkte vi hem till mormor och morfar för fika och tårta, verkligen så mysigt. ♥
Miss Jennifer

Mysigt :D

My Nordqvist

Åh vad mysigt :D

Julia

Grattis till henne!

Wanderlust by Jona

Lät ju verkligen underbart! Älskar också gamla slott och herrgårdar, så fina ju :)

Angelica Wåhlin

Så fint! Tycker också att herrgårdar är sååå fina & intressanta :)

Henrik Olsson - Föreläsningar

Stort grattis till henne! :)

Dixi Wonderland

Vilket fint firande hon fick :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress