17 maj 2018

Karma?

Okategoriserat

Jag måste ha gjort något riktigt dåligt i mitt tidigare liv för att ha den här oturen jag har just nu. Var min förkylning borta idag? Nej. Kan jag gå på dansen idag? NEJ. Har jag missat tre veckor dans i rad? JAAAAAA. 
 
Blir så himla trött, jag älskar dansen och att leda mina grupper, känner mig helt tom att jag nu inte fått göra detta på tre jäkla veckor. Första gången var det för jag hade ont i kroppen efter min dansgrej (som jag ännu inte fått besked om), förra veckan var gången jag spydde på jobbet på onsdagen och fruktade magsjuka, och denna vecka är det p.g.a. förkylning.
 
Som tur är har jag världens bästa och mest förstående medlemmar som sätter mig och mitt välmående först, ord kan inte beskriva hur mycket de betyder för mig, men ändå känns det tråkigt och som att jag sviker dem. Usch. 
 
Så idag har jag spenderat dagen med föreläsning, plugg och med att försöka återhämta mig.
 
Vad har ni gjort idag? ♥
En repost av denna bild bara för att jag inte har något bättre att bjuda på just nu, haha. 
Josefin Nilsson

Usch vad tråkigt med en så långvarig förkylning, hoppas du blir bra snart <3

Natalie

Vad tråkigt för dig! Hoppas du blir bättre inom kort framtid <3

MADDISENJ.SE

Usch stackare vad drygt. Krya krya!

Angelica Wåhlin

Förstår att det känns jobbigt! Förhoppningsvis går det över snart <3

Tina

Sv: kul att du tycker de! Veckan har varit kanon! :)
Men fy din stackare! Gud så tråkigt, 3 veckor är ju en rätt lång tid :( förstår att du saknar dansen och medlemmarna! Hoppas verkligen du kryar på dig nu! Ha en fin helg fina du! :)

Matilda Berlin

Men alltså FYYY! Blir verkligen så himla ledsen för din skull =(( Skickar verkligen superstora krya-på-dig-kramar <33

Miss Jennifer

Igår tog jag det mest lugnt, förutom en fika i stan på kvällen :)

Henrik Olsson - Föreläsningar

Usch för detta! :( Hoppas att du blir kvitt förkylningen snart!!

Dixi Wonderland

Du ska kanske gå till läkaren och kolla om du kan få medicin? :/

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress