OMG. OMG. OMG!
Nu kan jag äntligen berätta en av mina nyheter jag hållt så hemlig för er, hihi!
Minns ni när jag i början på maj sa att jag varit iväg på en dansgrej och bad er gissa vad? Många av er gissade på en audition, vilket var helt rätt. Jag var på en auditon för en danslinje på en högskola i grannstaden. 
 
Min audition gick jättedåligt. Eller det var i alla fall vad jag trodde. Jag kände inte alls att jag fick visa vad jag kunde och det kändes som jag gjorde fel hela tiden. Men jag krigade mig igenom med ett leende på läpparna och det kändes lite bättre när jag avslutade det hela med en bra intervju. "Ni får besked nästa vecka." var svaret jag fick när jag frågade när beskedet skulle komma.
 
Men inget kom den veckan, och inte veckam efter heller. Jag började tro att de inte skickade ut brev till de som inte kom in. Eftersom min audition gick så dåligt var jag helt säker på att jag inte skulle komma in. Jag var helt säker på hur min höst, och det skulle inte involvera dansllinjen.
 
Men i fredags kom brevet och jag sa till familjen; "Jag vet ju redan vad det kommer att stå, jag gråter lite, sen släpper jag det och går vidare." För även om jag var så säker på att jag inte skulle komma in, hoppades man ju ändå liiite när man öppnade brevet. Så jag öppnade...
 
OCH VET NI VAD? JAG BLEV ANTAGEN! JAG SKA BLI DANSELEV PÅ HELTID I ETT ÅR EFTER SOMMAREN! HUR SJUKT?! 
 
Det känns fortfarande helt overkligt, och jag kan inte förstå det. Tydligen såg de något i mig som jag inte såg alls. Jag är så förbannat stolt över mig själv och vilka vändningar livet tagit på bara ett år sen jag tog studenten. Jag har lyckats och utvecklats något otroligt med allt jag tagit på mig, och jag skulle aldrig tro att jag skulle klara av detta. Nu ska jag bli danselev på heltid.
 
Det bästa är att den heter Danslinjen-Projektår, vilket betyder att vi kommer läsa entreprenörskap, hur man bygger föreställningar, ledarskap och liknande, vilket är precis det jag redan gör idag med alla mina grupper! Den här utbildningen kommer att gynna mig så mycket och jag är så glad att få den här chansen. ♥
 
Att jag ska få utvecklas ännu mer inom det jag älskar som mest är helt overkligt. Vem ska jag tacka för denna chans egentligen? Jag ska nog tacka mig själv, fyfan vad jag är bra. 
Alice Lindström

Vad roligt!! grattis!!!

Carolina

Stort stort grattis till dig! Galet underbart då man får det på papper framför sig - speciellt som du trodde att du inte skulle komma in. Stort grattis återigen :D

Hanna Andersson

Sv; vad kul att du tyckte de var intressant! Nehe vad kul, då vet du att jag dansat i många år nu ;) men åååh du är sååå grym!! Stort stort grattis fina du! Gud vilken chans, vilken upplevelse Jag önskar dig allt lycka till fina du <3

Anonym

Sv; vad kul att du tyckte de var intressant! Nehe vad kul, då vet du att jag dansat i många år nu ;) men åååh du är sååå grym!! Stort stort grattis fina du! Gud vilken chans, vilken upplevelse Jag önskar dig allt lycka till fina du <3

Tina

sv; vad kul att du tyckte de var intressant! Då vet du att jag dansat många år nu ;) men åh du är så grym!! Så sjukt duktig du är! Vilken chans och vilken upplevelse! Stort stort lycka till fina du! Grattis grattis grattis <3

Linnea Kinis

åh vad kul, grattis! :D

Netti Starby

Åh vad roligt och stort grattis! :-D Kramis

Renate

Grattis, så himla kul!! Vilken underbar överraskning det måste varit!

Dixi Wonderland

Jag är så himla glad för din skull, Grattis :D <3 Jag dansade så mycket själv förr när jag var yngre. Kopierade Britneys danssteg och uppträdde inför skolan så det är enormt roligt att få följa dig :D

ajlimullersandvik.blogg.se

Men satan! Gratulerar!! Det måste kännas helt overkligt!!!

Emma Engström

Massa, massa grattis! Såå kul :D

Matilda Berlin

Men alltså OMG VAD KUL!!!! Jag sa ju att det gick bra!! Att du va grym - som att vi någonsin skulle tro något annat!! STOR PUSS vännen <33

My

Du är grym!! GRATTIS :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress