Halloj!
Som rubriken lyder har jag idag tagit en break från mina dansgrupper. Då jag ändå har satt dem i grupparbete förra veckan och denna vecka, samt gett dem benhårda instruktioner, haha, kände jag att de klarar sig fint utan mig. Har nämligen så sjukt ont i kroppen sedan igår, och en del att göra, så jag kände att de klarar sig utan sin ledare idag. De är ju bäst liksom. 
 
Så idag har jag haft föreläsning då jag hade en presentation på kinesiska, sen har jag bara pluggat och försökt ta hand om min kropp. Ska ta en varm dusch sen och se om värken släpper en aning. 
 
Fredag imorgon med och då ska jag äntligen träffa min fina vän Maja igen, love it! Sedan är resten av helgen ganska oplanerad faktiskt vilket känns väldigt skönt med tanke på den hektiska helgen förra veckan. 
 
Har inte ens en rolig bild att bjuda på, haha, så det får bli ett kort, men viktigt, citat!
 Bildkälla: Pinterest.com
Angelica Wåhlin

Hoppas värken släpper!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress