... mitt förra inlägg om när jag och min grupp The Aces invigde Dansens Vecka för några veckor sedan, kommer här ännu ett sånt! Men, denna gång är det inte mina videos, utan en som jobbade där som filmade! Det var en som filmade alla nummer och la ut på Youtube och jag lyckades hitta vår. ^^
 
Denna är då filmad uppifrån, och båda grupperna är i samma film, först nybörjar-/fortsättningsgruppen och sen den avancerade gruppen. Jag är med i båda. Vill ni se filmerna som är filmade framifrån, alltså de jag la upp i förra inlägget, kan du klicka här.
 
Hihi, så stolt över dem! Väntar fortfarande på filmerna från vår uppsättning i mars, men de kommer förhoppningsvis snart.
ajlimullersandvik.blogg.se

Ni är såååååå läckra och andra koreografin var sååååå sexig! Gud så kul ni ska ha haft! <3

Alice Lindström

Ni är så duktiga!

Ida - foto & häst

Så duktiga ni är!! :)

Henrik Olsson - Föreläsningar

Riktigt bra jobbat! :)

MALIN

Hoppas att du har haft en bra dag! Kram

Jessica Högberg

Kyl och nyttigt att se sej själv på film

Tina

Sv; ja de var verkligen hur mysigt som helst! Och maten var verkligen toppen😍 men ååh vad duktiga ni är!! Grym koreografi! Så duktig du är! Jättekul att se en video! Ha de bäst ❤️

Anonym

Sv; ja de var verkligen hur mysigt som helst! Och maten var verkligen toppen😍 men ååh vad duktiga ni är!! Grym koreografi! Så duktig du är! Jättekul att se en video! Ha de bäst ❤️

Tina

Sv; ja de var verkligen hur mysigt som helst! Och maten var verkligen toppen😍 men ååh vad duktiga ni är!! Grym koreografi! Så duktig du är! Jättekul att se en video! Ha de bäst ❤️( denna kommentaren blev rätt, blev fel på dom andra två 😂 )

Natalie

Dans är så roligt att kolla på! :)

sarah

aaa mina katter är godis råtter

Emelie Andersson

Åh vad roligt, ska kolla in den efter jobbet :) hoppas att du får en fin lill-lördag fina du <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress