Halloj fredag! 
Som tur är mår jag mycket bättre idag och det var ingen magsjuka! Kräktes ingenting mer igår så förmodligen var det något olämpligt jag fått i mig på torsdagen. Fick ju dock inte äta så mycket för att se hur magen reagerade, så åt bara skorpor och sånt fram till kvällen, så usch så hungrig jag var hela dagen, haha!
 
Idag hade jag föreläsning mellan 10-12. Jag brukar ju ha den på torsdagar, men eftersom det var röd dag igår flyttades den till idag. Sedan ska jag iväg och äta lunch med saknade Frida, och ikväll ska jag fira Maja som fyller år i helgen! En bra dag med andra ord. ♥
En härlig bild på vårt fantastiska körsbärsträd som jag fotade häromdagen. 
Emelie Andersson

Skönt att du slapp magsjukan iaf, den är ju inte rolig :( ha en fin fredag! <3

Angelica Wåhlin

Vad skönt att det inte var magsjuka! <3

ajlimullersandvik.blogg.se

Fy så hemskt att bli så akut dålig! Men vilken tur, mitt i allt, att det bara var matförgiftning. Hoppas att det blev en riktigt bra fredag sedan :D

ajlimullersandvik.blogg.se

Fy så hemskt att bli så akut dålig! Men vilken tur, mitt i allt, att det bara var matförgiftning. Hoppas att det blev en riktigt bra fredag sedan :D

Matilda Berlin

Guuu vad skönt att du slapp det!! Magsjuka är verkligen inte att leka med... STOR KRAM fining <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress