Halloj!
Vill börja med att tacka er för alla fina kommentarer om min nya design! Så roligt att ni verkar gilla den lika mycket som jag! ♥
 
Men på tal om något helt annat; i torsdags när jag äntligen kunde dansa igen kom min fina vän Stina förbi danslokalerna och knäppte lite bilder och jag tänkte visa några! Jag tycker de blev riktigt fina och proffsiga! Tyvärr var det rätt så många borta så blev mest på samma medlemmar, men tycker ändå bilderna är superbra och användbara när vi marknadsför oss. ^^ Stort tack bästa Stina!
 
Så ja, lite såhär kan det se ut när jag håller mina torsdagslektioner för mina två The Aces-grupper!
Matilda Berlin

Åhhh! ÄLSKAR designen!! Så himla fin!! <33

Emma Engström

Designen är superfin!! Tycker verkligen bilderna blev bra! :D

Netti Starby

Åh vad kul och din nya design är jättefin! :-D Kramis

NICOLE

Å så kul att se :D

NICOLE

SV tusen tack för din fina kommentar, härliga du! Tack, det var mycket bättre idag <3 Hoppas du också har det bra.

Natalie'

Vad roligt att få se bilder från repet! :D

Tina

Sv; tack så mycket! Ja de ska bli jättekul att sova över med bästis!😊 vad härliga bilder! Kul att du fick lite bilder med dina dansgrupper! 😍

MALIN

Så duktiga ni är! Kram

Julia

Så kul med dans!!!

Alice Lindström

Vilka fina bilder!

Dixi Wonderland

Mer sånt här :D

Henrik Olsson - Föreläsningar

Du är flitig du :)

sarah

aaa ska fixa balkongen på fredag =)

Ida Lindborg ♡

Duktiga!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress